Sluit navigatie
  • Verder studeren? Ik neem eerst een tussenjaar
  • De logistieke richting bleek echt iets voor mij te zijn
  • Een leuke uitdaging op hbo-niveau gevonden
  • Eindelijk de vaste baan die ik zocht

Backoffice medewerker tijdelijke functie van Juni tot November

Algemeen

  • Periode: per z.s.m.
  • Soort werk: Uitzendbasis
  • Functie: Commercieel administratief medewerker
  • Plaats: Waddinxveen

Omschrijving

Uren per week: 40 uur

Functie inhoud

Ter vervanging van zwangerschap verlof zijn wij opzoek naar een backoffice medewerker voor de periode van juni - nov. Als commercieel administratief mederwerker ondersteun jij samen met je collega's van de afdeling de accounmanagers van de verschillende landendesk. De verschillende landen zijn o.a: Scandinavië, Benelux, Engeland en Zuid-Europa. Het internationale commerciële team beheert de keten van biologische en fair trade groente & fruit van teler tot consument. De landendesks zijn verantwoordelijk voor de verkoop van gezonde, ecologische verantwoorde producten aan natuurvoedingsgroothandels en supermarkten binnen Europa. De product management desks (inkoop) zijn verantwoordelijk voor de aanvoer van Fruit en Kasgroente uit diverse landen over de hele wereld. 

Jij coördineert de administratieve werkzaamheden die bij de verkoop horen en regelt dat alle afdelingen soepel kunnen samenwerken. Je verwerkt orders in het computersysteem. Je bevestigt orders naar klanten en houdt de weekplanning bij. Je registreert claims en bereid de afhandeling voor. Je beantwoordt vragen van klanten over orders, levering of facturen. Ervaring met Excel is wel van belang want hier onderhoudt jij diverse lijsten.

Functie-eisen

  • Jij beschikt over goede beheersing van de Nederlandse, Engelse taal;
  • Bij voorkeur ervaring met Franse taal;
  • Aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie, bij een handelsbedrijf met internationale sales (bij voorkeur in de AGF branche);
  • Kan goed overweg met WORD en EXCEL;
  • Affiniteit met biologische producten en duurzaamheid;
  • Pro-actief, zelfstandig en assertief;
  • Gedisciplineerd, accuraat;
  • Communicatief sterk;
  • Goede organisatorische en administratieve kwaliteiten, ervaring met Navision is een pre.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar t.timmermans@mijn-uitzendbureau.nl. Wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Tamara Timmermans op 0180-612333.

Voldoe jij niet aan de boven gestelde eisen? Dan kunnen wij jouw sollicitatie niet in behandeling nemen!

‹‹ Terug naar overzicht Bij vragen, neem contact op ›› 

    Communicatief vaardig

    Goede beheersing Engelse taal

    Flexibel inzetbaar, bereid tot overwerk in drukke periodes

    Vasthoudend, accuraat, servicegericht

    MBO 4 niveau, bij voorkeur opleiding debiteurenbeheer

    Boekhoudkundig inzicht

    3 – 5 jaar ervaring

    Solliciteer direct!

    werk-dat-op-je-lijf-geschreven-staat-Footer.png

    Social media

    Blijf up to date door ons te volgen!

    Certificaten

    Wij werken gecertificeerd

    Mijn Uitzendbureau is NEN gecertificeerdMijn Uitzendbureau is VCU gecertificeerdMijn Uitzendbureau is NBBU gecertificeerd

    Contact

    Avenue Carnisse 156
    2993 MJ  Barendrecht

    Telefoon  0180 - 61 23 33
    E-mail  info@mijn-uitzendbureau.nl

    Scroll naar boven